Estás aquí: INICIOOTROS CURSOSCURSO 2006-07Taller de danzas en Castilló
Taller de danzas en Castilló
joseluis
/ Miércoles, 11 de abril de 2007

Juegos para la cooperación y la paz
  colebuntu, una distribución «casera» de gnu/linux-ubuntu para tabletspc y para enseñanza no universitaria en Aragón
  Currículo aragonés para primaria
  Construyendo una MiniQuest
  Educanix, software libre educativo para niñas y niños de 3 a 10 años
  La compensación de desigualdades lingüísticas mediante los talleres de estimulación del lenguaje oral en educación infantil
  OTRA EDUCACIÓN SI ES POSIBLE
  Internet en el aula: A la caza del tesoro
  Excursión a Monzón
  CARNAVAL EN VILLACARLI
  Teatro para fin de año: El reino de las palabras perdidas
  ¡Hola a todos desde el barco pirata de Sahún!
  Premio del CDAN a Jessica Mur
  Sallida de la mainada de patués a Saragosa
  Turbón
  Exposición Arte y Literatura Infantil

El zaguer diya de marzo, mosicos de La orquestina bon estar en Castilló (Castejón de Sos) fendo un taller de danzas tradizionals ta’s ninons de las aulas d’aragonés d’el C.R.A.Alta Ribagorza”.

Y anque la nieu no nos dixaba allegar-ie per la pista de Chía, ni es tiempos son como ta pasar fendo rota dende San Chuan per el Collau de Saún... ta la bezina Ribagorza que bon dir cuan nos ba gritar la nuestra amiga Carmen Castán. Ixo sí... en brispa de las bacazions de semana santa se sentiba la ulorina a fiesta y bon fer serbir la mosica como portillo que trancase el trimestre y ubrise unas bacazions merexidas; asinas que el nuestro taller ba esdebenir en una fiesta de toz y ta toz.

L’autibidá s’incluyiba n’o programa d’animazión Arredol d’a luenga e a cultura aragonesas y es fabirols bon disfrutar asabelo biyendo la respuesta tan formidable de toz es que i ban estar con nusatros (escolanos, mayestros/as, pais, mais...). Grazias. Mesmo i ba amanixer l’amigo Ramón Gargallo de Benás ta acompañar-nos con la suya trompa ribagorzana.

--------------------------------------------
Fuente: Blog del Fabirol