Estás aquí: INICIOOTROS CURSOSCURSO 2006-07Taller de danzas en Castilló
Taller de danzas en Castilló
joseluis
/ Miércoles, 11 de abril de 2007

Recursos y propuestas para el Día de la Paz (30 de enero)
  Algunas actividades de educación emocional
  Manifiesto por una Escuela Pública, Laica y de Calidad
  LAS RABIETAS
  Halloween en Sahún
  El pájaro misterioso
  Educación Afectivo-Sexual en la Educación Infantil
  Mensaje en una botella
  Carta a la web del CRA Alta Ribagorza desde Chile
  Exposición Arte y Literatura Infantil
  Teatro para fin de año: El reino de las palabras perdidas
  Clase de la Universidad de Lérida en Villacarli
  Turbón
  Llevamos un millón de visitas
  Taller de cocina de Villacarli
  Encuentros entre el cole de Sahún y el de Villacarli

El zaguer diya de marzo, mosicos de La orquestina bon estar en Castilló (Castejón de Sos) fendo un taller de danzas tradizionals ta’s ninons de las aulas d’aragonés d’el C.R.A.Alta Ribagorza”.

Y anque la nieu no nos dixaba allegar-ie per la pista de Chía, ni es tiempos son como ta pasar fendo rota dende San Chuan per el Collau de Saún... ta la bezina Ribagorza que bon dir cuan nos ba gritar la nuestra amiga Carmen Castán. Ixo sí... en brispa de las bacazions de semana santa se sentiba la ulorina a fiesta y bon fer serbir la mosica como portillo que trancase el trimestre y ubrise unas bacazions merexidas; asinas que el nuestro taller ba esdebenir en una fiesta de toz y ta toz.

L’autibidá s’incluyiba n’o programa d’animazión Arredol d’a luenga e a cultura aragonesas y es fabirols bon disfrutar asabelo biyendo la respuesta tan formidable de toz es que i ban estar con nusatros (escolanos, mayestros/as, pais, mais...). Grazias. Mesmo i ba amanixer l’amigo Ramón Gargallo de Benás ta acompañar-nos con la suya trompa ribagorzana.

--------------------------------------------
Fuente: Blog del Fabirol