Estás aquí: INICIOOTROS CURSOSCURSO 2006-07Taller de danzas en Castilló
joseluis
/ Miércoles, 11 de abril de 2007

12 Cuentos con R para leer, dibujar o pintar
  Calendario de la escuela de Sahún para 2015: «Actividats y Tradisións a la Alta Ribagorza»
  Alimentación infantil
  Ediciones Titivillus comienza su andadura
  Leer y escribir en un mundo cambiante - Emilia Ferreiro
  ¿Qué sabes de la Edad Media?
  OTRA EDUCACIÓN SI ES POSIBLE
  Trabajar y jugar por la paz en la escuela
  Encuentros entre el cole de Sahún y el de Villacarli
  «Ni uno menos»
  El abecedario de la cocina
  Turbón
  ¡Hola a todos desde el barco pirata de Sahún!
  Sallida de la mainada de patués a Saragosa
  Clase de la Universidad de Lérida en Villacarli
  Llevamos un millón de visitas

El zaguer diya de marzo, mosicos de La orquestina bon estar en Castilló (Castejón de Sos) fendo un taller de danzas tradizionals ta’s ninons de las aulas d’aragonés d’el C.R.A.Alta Ribagorza”.

Y anque la nieu no nos dixaba allegar-ie per la pista de Chía, ni es tiempos son como ta pasar fendo rota dende San Chuan per el Collau de Saún... ta la bezina Ribagorza que bon dir cuan nos ba gritar la nuestra amiga Carmen Castán. Ixo sí... en brispa de las bacazions de semana santa se sentiba la ulorina a fiesta y bon fer serbir la mosica como portillo que trancase el trimestre y ubrise unas bacazions merexidas; asinas que el nuestro taller ba esdebenir en una fiesta de toz y ta toz.

L’autibidá s’incluyiba n’o programa d’animazión Arredol d’a luenga e a cultura aragonesas y es fabirols bon disfrutar asabelo biyendo la respuesta tan formidable de toz es que i ban estar con nusatros (escolanos, mayestros/as, pais, mais...). Grazias. Mesmo i ba amanixer l’amigo Ramón Gargallo de Benás ta acompañar-nos con la suya trompa ribagorzana.

--------------------------------------------
Fuente: Blog del Fabirol