Estás aquí: INICIOOTROS CURSOSCurso 2016-17Talleres internivelares¡ TOTS CHUNTS!
¡ TOTS CHUNTS!
Carmen Bernal Irigoyen
/ Viernes, 23 de junio de 2017

NETÚ VA TA LA ESCUELA DE SARLLÉ
  Día del Patuès 2017
  El C.R.A. Alta Ribagorza y el Programa Rosario Ustáriz
  CUENTETS DE FADAS Y DIAPLLERONS
  QUI QUI RI QUI, CANTE/A EL GALLET
  Rellampandinga, endinga, endinga
  CUENTO CONTAU PER LA CHUMINERA S´HA ESCAPAU.
  EL TEATRO DE LES FALLES DE SAÚNC
  La Vuelta al mundo en 80 días
  MICROTEATRO EN BENASQUE
  10 meses, 10 retos, 10 sorpresas.
  PELO, PICO, PATA (II)
  PELO, PICO, PATA (IV)
  Marti Vigo vuelve al cole de Castejón de Sos
  PELO, PICO, PATA (I)
  10 meses, 10 retos, 10 sorpresas

Dan orgullo y agradesimén pel treball feto querim compartí dan tots la nuestra esperiensia dels sagués mesos de curso.

¡TOTS CHUNTS! ye més que un titol: son les/as fayenes/as que hem treballau isto/e terser trimestre dan un puyal de contenits sobre el contexto sosial-cultural coma son la familia, la casa, el llugá, el patrimoni artístic (el Castiello de Benás), el patrimoni oral (leyendes/as y cuentets) y patrimoni festiu (Les Falles de Saúnc y de Laspauls, el Ball de Benás y el Ball Plla de Castilló).

No cal ixupllidà les/as actuasions que hem podeu disfrutá tota la mainada de Educasión Infantil del Programa de animasión Luzia Dueso. Isto/e an mos han presentau dos actividats mol chules/as sobre Aragón mitolóchico y Curiosidats de Osos.

Un altra fayena que hem feto tot el curso ye treballà el Portfolio Europeu de les/as lluengues/as al nuestro Cuaderno de aragonés patués. Asi se repllegue/an totes/as les/as evidensies/as llingüistiques/cas a nivel oral, escrito y de conversa.

El programa Rosario Ustáriz tinrá continuidat l´an que viene coma programa institusional del Departamento de Política Lingüística y de la Universidad de Zaragoza.

Animem/am a totes/as les/las families/as a seguí amparán la nuestra lluenga, charrán y ragonán patués a la mainada, cantán cansons, contán cuentos y donan-le la valua y la importansia que ista lluenga tiene y ha teniu a lo llargo de la historia.

GALERÍA DE IMÁGENES   –Para ampliarlas hazles clic encima–